Det globala bolaget på den lilla orten
Att skapa och sälja produkter som avhjälper ett stort problem inom sjukvården, det är vad Care of Sweden gör. Under mottot: ”För en värld utan trycksår” utvecklar företaget högkvalitativa madrasser…
I Chefstidningens senaste nummer (5/2010) intervjuas Erik Mattsson och Anna Jöborn om den nyutkomna Möteskokboken.
Läs hela artikeln här.
Att skapa och sälja produkter som avhjälper ett stort problem inom sjukvården, det är vad Care of Sweden gör. Under mottot: ”För en värld utan trycksår” utvecklar företaget högkvalitativa madrasser…
Hur förnyar och förfinar vi våra mötesrutiner? Hur skapar vi engagemang och relevans? Det var temat då Fredrik Mattsson mötte Teater Tre för en workshop med fokus på interna möten.
En artikel om Talarkokboken finns i tidningen ”Ny Teknik” den 12 februari: ”Ingen är dömd till evig tystnad – Du kan bli vän med din nervositet, säger talarcoachen Erik Mattsson”.