Fantastiskt bemötande i Enköping
Under två dagar föreläste Erik Mattsson för 900 av vård- och omsorgsförvaltningens personal inom Enköpings kommun. Temat var bemötande – såväl inom teamet som i relation till brukare/kunder och klienter.
Utan feedback är det svårt att veta vad man behöver arbeta med. Men ändå vill vi helst slippa den. Hur ger man feedback – och hur tar man emot? Detta är temat i Månadens Ordrum med Erik Mattsson och Fredrik Mattsson.
Under två dagar föreläste Erik Mattsson för 900 av vård- och omsorgsförvaltningens personal inom Enköpings kommun. Temat var bemötande – såväl inom teamet som i relation till brukare/kunder och klienter.
Hör upp! Alla ni som jobbar på företag och myndigheter runt om i Sverige och letar efter AI-kompetens. Här kommer nästa generations smarta kreativa AI-designers som kan…
För en advokat är retoriken central, såväl i mötet med klienten i rättssalen som i mötet med affärskunden. Vi på Ordrum är därför glada över att få fortsätta arbetet med…