Artikel om storytelling
I tidskriften LOOP 2/2007 intervjuas Erik Mattsson om Corporate Storytelling och om kraften i en bra berättelse. Här hittar du hela artikeln.
Inköparen är spindeln i nätet. Hen ska å ena sidan kunna förhandla med leverantörer för att få bästa möjliga kvalitet till lägsta möjliga kostnad. Å andra sidan ska inköparen fungera som rådgivare inåt organisationen och kunna föreslå mer kostnadseffektiva produkter eller tjänster. Allt oftare innebär detta att inköparen hamnar som ansvarig i komplexa projekt. Rollen har utvecklats från förhandlare till projektledare. Alltmer i fokus hamnar inköparens kommunikationsförmåga.
I dagarna avslutar Ordrum en större utbildningssatsning för Volvo Car Corporation. Vi tackar för förtroendet – och för den pin vi fick.
I tidskriften LOOP 2/2007 intervjuas Erik Mattsson om Corporate Storytelling och om kraften i en bra berättelse. Här hittar du hela artikeln.
Meningsfullt moderatoruppdrag idag när Regionala cancercentrum i samverkan möts i Rikssalen på Uppsala slott. Behandlingarna går framåt och en cancerdiagnos är inte längre en dödsdom. Det finns också…
Under två dagar modererade Erik Mattsson tillsammans med Anna Bellman årets upplaga av Kostdagarna. Temat var ”Det våras för individen” och dagarna bjöd på såväl skratt som…