Digitalt kundbemötande
Ordrums Erik Mattsson pratade bemötande via video för kundtjänstpersonal under årets upplaga av Enghousedagarna. I år komprimerades dagarna till en halvdag – men vad gjorde väl det när det var…
Swedac är myndigheten med uppdrag att skapa tillit i samhället. De gör detta genom att ackreditera och kontrollera. De ackrediterar allt från den som kontrollerar hissar till dem som kontrollerar kärnkraftverk. Det är också Swedac som ser till att 10 liter i bensinpumpen verkligen är 10 liter.
Utmaningen i det digitala mötet är att det är svårare att bygga relationer den vägen. Det fysiska mötet har vi ju tränat på i flera tusen år. Det digitala mötet däremot är vi nybörjare på. Och då kan man man behöva lite tips och tricks – och det var precis det Ordrum bidrog med under Swedacs personaldag. Kul att få hjälpa tillitsexperterna med digital tillit. Tack för det förtroendet. Vill du också få ordning på dina digitala möten?
Ordrums Erik Mattsson pratade bemötande via video för kundtjänstpersonal under årets upplaga av Enghousedagarna. I år komprimerades dagarna till en halvdag – men vad gjorde väl det när det var…
Tack till Kompetensgruppen/Prospector och Vårdforum för höstens samarbete med besök i Malmö, Stockholm och Göteborg. Där har Camilla Rönngren och Fredrik Mattsson föreläst kring kommunikation på våra arbetsplatser, specifikt temat härskartekniker…
Under Kommunals digitala ledningsgruppskonferens den 19 november höll Fredrik Mattsson i ett samtal med damlandslagets förbundskapten i fotboll Peter Gerhardsson om ledarskap och bygget av ett framgångsrikt team. Samtalet kretsade…